wtorek, 2 lipca 2013





Agg



Agg&Ife
Brygada AA


Alyssa

Aniela



Autorka



B.



Bazyliszek7



Bebela





Caroline



Commi



Czeresienka


Danger



Dead Memories



Diavolessa



Ewa



Eww



Fierce



Giovana

Jusia



Kajdi



Kaś



Kaś&Nicole



Kika





Kori



Kriesten



Kruszi
Listy do M.



Lady Spark







Mania



Martitta



Melody



Mila



Nadia



Oleńka_Kg



Olka
Ensueno*



Ona



Panna



Panna A.



Paulinkaaa




Sil



Shelby



Skinny



Sunny i Monica


Wredota



Yummi













* - zakończone



4 komentarze:

  1. Wiem, że to zwykły SPAM który każdemu ciąży, ale zawsze trzeba jakoś zacząć. Do sedna zaczynam swoje pierwsze, siatkarskie opowiadani i zależy by przekonać do swojej twórczości jak największą publiczność. Czy stracona przyjaźń nastolatków jest w stanie odżyć w ich dorosłym życiu? Jeśli lubisz historie o przyjaźni, miłości, przeszłości z elementem przemocy zapraszam Cię na Zbyszkową historię pod adresem http://zawalcz-o-mnie.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że tym SPAMEM nie zniechęcę Cię i zajrzysz obejrzeć chociażby zwiastun.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli miałabyś ochotę, zapraszam na
    http://zbyt-trudne.blogspot.com/ .
    Opowiadanie z Krzyśkiem Ignaczakiem.
    pozdrawiam, Jagoda :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli masz czas i ochotę zapraszam na jesteś-wszystkim-czego-potrzebuje.blogspot.com
    Głównym bohaterem historii jest Andrzej Wrona i jego przyjaciółka Zosia Wróbel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anastazja Nowaczyk - zwyczajna, piękna, dwudziestotrzyletnia kobieta, której życie jest jedną, wielką tajemnicą. Czy tancerka klubu nocnego odnajdzie swoje szczęście? Czy może jednak skończy jak własna matka? Czy świat dowie się o jej przeszłości i jaka jest naprawdę?
    "To wszystko jest takie trudne. Czy uda mi się z tym wszystkim skończyć? Zamknąć za sobą bramy przeszłości?"
    Więc zapraszam na moją nową historię pod tytułem "Córka dziwki" -----> http://corka-dziwki.blogspot.com/
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
http://ask.fm/blogerkaPaulik gg 8248253